Asta mi-s...

marți, 6 iulie 2010

La multi ani, draga mea sotie!!!


Desi aceste lucruri le spun mereu si mereu, se intampla ca uneori sa nu le arat prin gesturile mele, totusi tu sti adevarul mai bine ca oricine altcineva, de aceea as vrea sa le repet si in aceasta zi atat de importanta in viata ta dar si in a mea... Daca nu ar fi hotarat Dumnezeu aceasta zi, eu as fi singur si ratacitor pe acest pamant pentru ca tu ai fost, esti si vei fi mereu cel mai de pret dar pe care mi-l putea da vreodata Dumnezeu pe acest pamant; esti tot ceea ce am nevoie, ma completezi perfect si impreuna formam cu adevarat "un singur trup"; esti alaturi de mine atunci cand mi-e greu, ma ridici atunci cand sunt cazut, imi dai putere atunci cand sunt deznadajduit, esti prietena care ma asculta si care ma ajuta sa inaintez, lupti alaturi de mine si ma sprijinesti in hotararile pe care le iau fara sa te intrebi unde vor duce ele...
Nu stiu daca voi reusi vreodata sa multumesc indeajuns lui Dumnezeu pentru acest dar minunat care esti tu si nu stiu daca voi reusi sa-ti multumesc tie pentru ca esti alaturi de mine si pentru ca ma suporti asa cum sunt, dar stiu ca voi incerca mereu sa o fac. Imi cer iertare pentru toate greselile pe care ti le-am pricinuit, pentru toate dezamagirile pe care le-ai simtit si pentru toate supararile pe care ti le-am adus; iti multumesc pentru ca ma iubesti asa cum sunt si pentru ca vei fi mereu alaturi de mine atunci cand voi avea nevoie de tine...Te iubesc mai mult decat pot exprima in cuvinte sau gesturi si, desi sunt sigur ca tu sti deja asta, as vrea sa o repet mereu si mereu pana ce voi ramane fara cuvinte...
La multi ani, draga mea sotie!!! Domnul sa te binecuvinteze, sa fie mereu puterea si ajutorul tau si sa-ti rasplateasca din plin viata pe care o duci pe acest pamant...

Cu recunostinta vesnica,
al tau sot iubit

Un comentariu: