Asta mi-s...

luni, 12 iulie 2010

Amuzant... dar cata dreptate!!!

Rugaciunea unui copil

Doamne, in seara aceasta, vreau sa Te rog ceva special: prefa-ma intr-un ... televizor!
As dori sa ocup locul lui, pentru a vedea ceea ce vede el in casa mea.
Sa am o camera speciala, numai pentru mine...
sa ii strang pe toti membrii familiei in jurul meu...
sa fiu centru atentiei...
sa fiu acela pe care toti il asculta fara sa il intrerupa si fara sa il intrebe ceva...
sa ma ia in serios cand vorbesc...
sa creada tot ceea ce spun...
sa primesc ingrijirea speciala si imediata pe care o primeste televizorul cand ceva nu ii functioneaza cum trebuie...
sa stea tata cu mine atunci cand vine acasa, desi e obosit de la serciviu...
sa ma caute mama cand e singura si plictisita, in loc sa ma ignore...
sa se bata fratii mei intre ei ca sa stea cu mine...
sa ii distrez pe toti, desi ineori nu le transmit nimic...
sa cunosc senzatia pe care o traiesc ei, aceea de a lasa totul pentru a petrece cateva momente la televizor!

Doamne, nu Iti cer mult... Toate acestea le traieste orice televizor!

**********************************************************************************

"Canalul 23"

Televizorul este pastorul meu,
nu voi duce lipsa de nici un canal.

El ma face sa ma afund in fotoliu,
si ma duce departe de Scripturi.

Imi distruge sufletul
si ma calauzeste pe cararile sexului si ale violentei,
din pricina sponsorilor lui.

Chiar daca ar fi sa umblu prin valea responsabilitatii mele de crestin,
nu va fi nici o intrerupere,
caci televizorul este cu mine;
cablul si telecomanda lui ma mangaie.

El imi intinde o reclama inaintea ochilor mei,
in prezenta carnii mele pacatoase,
imi umple capul cu umanism si consumerism
si paharul meu este plin de da peste el.

Da, ignoranta si moleseala ma vor insoti in toate zilele vietii mele,
si voi locui in casa uitandu-ma la televizor
pana la sfarsitul zilelor mele!

***
Poate te socheaza ralitatea acestor cuvinte! Sau poate te amuza...
Dar ele descriu starea in care vei ajunge cu siguranta daca vei lasa ca televizorul sa iti conduca viata! Sa mergi pe drumul vietii convins ca Domnul este cu tine si sa te trezesti la sfarsit ca nimic din El nu a ramas in tine, este ingrozitor!...

Deschide acum Biblia la Psalmul 23 si lasa iubirea lui Dumnezeu sa iti inunde inima!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu