Asta mi-s...

marți, 7 septembrie 2010

Sunt tatic !!!

Salutare prieteni! Nici nu stiu cum sa incep.
De fapt, o sa incep asa cum am inceput mesajele mele, sunt proaspatul tatic al unei frumoase fetite de 3100 g, 50 cm si un mare 10 ca scor apgar, care s-a nascut ieri in jurul orei 17 prin operatie de cezariana la Spitalul Bethesda din Suceava. Mama se simte destul de bine avand in vedere situatia de fata, iar fetita se simte extraordinar, dar, nu putea sa fie altfel, pentru ca, Cel care a ingaduit ca o asemenea mare binecuvantare si minune sa aiba loc, tot El trebuia sa poarte de grija ca totul sa fie in ordine iar binecuvantarea sa fie primita cu toata bucuria; la fel, tot in mana lui Dumnezeu sunt incredintate amandoua, atat mama cat si fetita, pentru ca numai asa vor fi ferite de orice incercare si numai in mana Lui vor fi in siguranta.
Cat despre mine, ce sa va spun... sunt fericit, sunt plin de bucurie, sunt mandru dar in acelasi timp si ingrijorat, iar toate aceste sentimente se revarsa in acelasi timp asupra mea asa ca sunt dat peste cap si de cele mai multe ori sunt complet aerian. Inca nici nu realizez pe ce lume sunt...Sunt fericit? Fericit pentru ca sotia mea a nascut acest minunat ingeras? Daaaaaaaaaaa! Sunt cel mai fericit tatic din lume. Am o fetita nemaipomenita pe care o iubesc deja din tot sufletul meu.
Sunt cel mai fericit sot din lume. Am o sotie nemaipomenita! O iubesc! O Ador!

Ce sa mai… nici nu am cuvinte pentru starea in care ma aflu. Asa ca… ne vedem mai tarziu.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu