Asta mi-s...

miercuri, 10 martie 2010

Un strop in marea vietii 8...

De aceasta data voi face un salt in timp, un salt de cativa ani si vom ajunge in anul 2010 in luna ianuarie, adica in prezent...
Stiu ca destui dintre voi ati aflat deja, dar vreau ca aceasta lucrare sa o impartasesc cu toti... Deci, in aceasta luna, mai exact pe data de 10, am aflat un lucru uimitor, am primit o veste care mi-a dat un nou sens vietii, iar aceasta veste este ca VOI FI TATIC...
Poate ca multi dintre voi nu vor intelege de ce aceasta veste este atat de importanta pentru mine, dar avand in vedere situatia mea fizica, aceasta lucrare este mai mult o minune decat un lucru normal si daca multi nu inteleg cum este posibil acest lucru, sa stiti ca nici eu nu am crezut vreodata cu adevarat ca s-ar putea intampla, este o noua minune pe care o face Dumnezeu in viata mea, in familia mea si in satul meu... Aceasta minune imi da din nou puterea de a crede ca vindecarea mea este aproape, este un semn pentru cei mai multi din cunoscutii mei ca Dumnezeu lucreaza inca cu mine si in familia mea, este un semn ca Dumnezeu a pregatit si vindecarea mea, dar chiar daca ma va tine in continuare in aceasta stare fizica, eu tot ma voi bucura de aceasta foarte mare binecuvantare pe care o voi primi pentru ca a dat un sens vietii mele...
Daca anul trecut a fost destul de greu, a inceput cu o inmormantare cand Lili si-a pierdut mama, apoi in februarie am fost dus de urgenta la spital, apoi a venit vestea ca trebuie sa platesc 144 de milioane de lei taxa de inmatriculare a masinii si eu nu aveam nici macar jumate, apoi alte si alte incercari si s-a incheiat tragic prin pierderea celui mai bun prieten al meu in decembrie, iata ca anul acesta incepe cu o mare veste, o mare binecuvantare pe care o voi primi in septembrie...
BUCURATI-VA IMPREUNA CU MINE! VOI PRIMI O MARE BINECUVANTARE, VOI AVEA UN COPIL! DUMNEZEU MA IUBESTE SI LUCREAZA CU SEMNE SI MINUNI IN VIATA MEA! DUMNEZEU VA IUBESTE PE TOTI SI EL LUCREAZA SI VA LUCRA Continui cu minunile pe care le face Dumnezeu in prezent...

Cei mai multi stiti despre problemele pe care le-am intampinat cu inscrierea masinii mele, pana la urma nu am avut ce face si am imprumutat bani de prin toate locurile si am platit taxa de poluare (14.391 RON adica 143.910.000 lei) apoi am dat statul in judecata, asta se intampla in luna mai anul trecut... prima infatisare a fost in august, dar mi s-au cerut mai multe probe (actele originale din Germania pe care noroc ca le aveam copiate in calculator, poze, etc) asa ca procesul s-a amanat pana in septembrie, dar atunci au fost magistratii in greva asa ca s-a amanat pana in octombrie... s-a judecat pe 8 octombrie, iar sentinta s-a dat in noiembrie, castigasem procesul... comunicarea cu rezultatul procesului mi-a venit pe 11 decembrie... acum trebuia sa astept 15 zile sa vad daca face statul recurs asa ca a venit Craciunul si restul sarbatorilor cand toti erau liberi, abia in ianuarie am putut continua demersurile... am dus rezultatul la avocat ca sa faca hotararea sa fie definitiva si irevocabila...totul s-a pus in miscare mai repede cu ajutorul pe care l-am primit din partea ''ingerului meu pazitor'' (stie ea cine e :innocent:) asa ca, pe 26 ianuarie 2010, adica marti, am aflat ca statul nu facuse recurs, ca hotararea e facuta definitiva si irevocabila, asa ca ieri, 28 ianuarie, am scos-o de la avocat si am mers la finante...toti imi spuneau ca o sa treaca muuuuuult timp pana sa vad banii, chiar ani de zile, dar in ciuda tuturor banuielilor si din nou cu ajutorul primit de la acelasi ''inger'', de la finante mi s-a spus sa vin a doua zi sa iau banii, nu a trebuit sa deschid cont sau sa fac altceva cum se spunea ca se procedeaza, asa ca astazi, 29 ianuarie 2010, am fost si mi-am recuperat toti banii, cash direct de la ghiseu si asa am scapat de cele mai multe datorii...
Multumesc lui Dumnezeu ca a lucrat intr-un chip asa de minunat...Doua minuni extraordinar de mari in doar o luna de zile, Acesta este Dumnezeul nostru pe care Il slujim...SLAVA A LUI SA FIE ACUM SI IN VECI!!!CU SEMNE SI MINUNI IN VIATA FIECARUIA DINTRE NOI! SLAVIT SA FIE DOMNUL CARE NE IUBESTE PE TOTI SI LUCREAZA IN VIATA FIECARUIA!!!

Un comentariu:

  1. Fiecare in viata ,avem o cale trasata si nu vom stii niciodata cind pe aceasta carare va aparea un anunt : THE END.
    Cauta sa fi bun cu ceilalti,sa fi placut lui DUMNEZEU,sa fi in adevar, caci vine vremea cind trebuie sa platim ptr tot ce am facut pe acest pamint.De multe ori mi-am pus o intrebare la care inca nu am gasit un raspuns: De ce noi oamenii sintem rai?Frate Titi ,ma bucur ca in toate necazurile acestei vietii ,vine si vremea bucuriei si vad ca la tine a venit.Sa fi un TATIC BUN asa cum si TATAL CERESC este bun cu noi,caci de multe ori il suparam cu comportamentul nostru.
    CIND INCERACARILE VIETII VIN ,SI SINT MULTE,NU TE LUPTA SINGUR CI CEREI DOMNULUI SA ITI DE-A SCUTUL CREDINTEI SI SABIA POCAINTEI.

    RăspundețiȘtergere