Asta mi-s...

duminică, 25 aprilie 2010

36 de ani


Astazi e o zi speciala in viata mea, am implinit varsta de 36 de ani...
Nu sunt multi, dar cand stau si privesc in urma am ce vedea, am cu ce ma lauda dar am si cu ce sa-mi para rau; acum nu mai conteaza regrete sau afirmatii de genul "As fi putut face asa sau invers...", importanta este ziua de astazi, hotararile pe care le voi lua si punerea lor in practica.
Chiar si in situatia in care sunt, am de ce sa-I multumesc lui Dumnezeu si nu voi reusi poate niciodata sa o fac indeajuns pentru bunatatea si indelunga rabdare pe care le-a avut fata de mine pana acum, m-a suportat asa cum am fost rau, razvratit, necredincios sau neascultator si mi-a rasplatit toate acestea cu dragoste, bunatate, ascultare, ajutor sau ocrotire, mi-a raspuns rugaciunilor ce le-am inaltat catre El si mi-a dat tot ceea ce aveam nevoie; de multe ori stau si ma gandesc ca, daca Dumnezeu ar fi fost un om, de mult m-ar fi aruncat la lada de gunoi, dar asa, a suportat toate toanele si fitele mele aratandu-mi cat de mult m-a iubit si ma iubeste.
Se implinesc 36 de ani de cand am venit in aceasta lume, 36 de ani in care bucuriile si supararile, implinirile si neimplinirile, fericirile si necazurile s-au impletit si au format impreuna aceasta viata de om; ma bucur pentru fiecare incercare pe care am trecut-o biruitor cu ajutorul Domnului, imi da putere fiecare implinire pe care am avut-o iar toate bucuriile pe care mi le-a dat Dumnezeu pana acum ma fac sa privesc cu incredere spre viitor.
Ce imi doresc de ziua mea? Multe, uneori cred ca sunt mult prea multe pentru un singur om, dar am speranta ca vor veni zilele cand dorintele mele se vor implini si voi privi spre trecut zambind la gandul ca mi s-au parut prea multe; cel mai important lucru este ca Dumnezeu sa ma tina mai departe credincios pe calea Lui, sa-mi dea puterea, ajutorul si intelepciunea de care am nevoie pentru a-L sluji asa cum se cuvine si pentru a arata tuturor ca sunt copilul Lui, apoi imi doresc sanatatea dupa care tanjesc de atatia ani, imi doresc ca familia mea sa fie mantuita si sa fie ocrotita de Dumnezeu pe acest pamant...

Un comentariu:

  1. Sall, sintem aproapo de aceias virsta si probleme, cand ai vreme intra pe blogul meu si vei afla mai multe despre mine http://zoltybogata.wordpress.com
    multa sanatate

    RăspundețiȘtergere